ביובית בברזל תל אביב

דואגים לעסק גם מלמטה!

בתי העסקים והמסעדות אשר ממוקמים ברחוב הברזל בתל אביב דורשים תחזוקה שוטפת של מערכת הניקוז והביוב .

רח' הברזל ממוקם בשכונת רמת החייל שבתל אביב. זהו אזור שוקק עסקים. נמצאים שם מתחמי היי טק, ובתי עסק רבים. בית החולים אסותא אף הוא ממוקם שם, וכן מספר בנקים. ברחוב הברזל, תל אביב, קיימות מסעדות רבות לרווחת העובדים והמבקרים במקום.

ניתן למצוא שם מסעדות של מזון מהיר ושיפודיות, מסעדות מצוינות לפגישות עסקים במהלך היום שמציעות גם תפריט של ארוחות עסקיות, ועד למסעדות ידועות ובעלות שם ברמה קולינרית גבוהה. בין המסעדות הרבות ניתן למצוא (על פי סדר הא-ב) את: אוליב, בורגוס בורגר בר, בלאק בר אנד בורגר, ג'ויה, גוצ'ה, ג'ירף, ג'פניקה, הדסון, המזנון, השניצליה, טייגר לילי, מוזס, סי קפה, רק בשר, שגב אקספרס, שיפודי רון. ניתן גם למצוא סניפים של רשתות, כדוגמת: ארומה, ארקפה, מקדונלדס, מקס ברנר ורולדין.

כאשר מדובר במקום כמו רחוב הברזל, תל אביב, הפעילות האינטנסיבית מחייבת שאיבת בורות שומן על בסיס קבוע.

ברחוב ארוך ושוקק אדם כמו זה, העומס על מערכת הביוב היא גדולה בהרבה מהרגיל. בנוסף, ריבוי המסעדות באזור מחייב טיפול מתאים בשמן הרב בו משתמשות המסעדות על בסיס יומיומי.

כאשר מדובר במקום כמו רחוב הברזל, תל אביב, הפעילות האינטנסיבית מחייבת שאיבת בורות שומן על בסיס קבוע. מדובר בתחזוקה שוטפת של שימור, למניעת תקלות חוזרות ונשנות. לעיתים רבות, יש גם צורך בפתיחת סתימות, עקב הפסולת הרבה שהמסעדות מייצרות. הפסולת, שמכילה לרוב גם שומן יכולה לגרום לסתימה של מערכת הניקוז. גם שאיבת ביוב והחלפת קוים הם שירותים הנצרכים מעת לעת, כדי לשמור על פעילות תקינה במסעדות.

מסעדות שעובדות ברחוב הומה ובעל פעילות צפופה כמו ברחוב הברזל, עובדות בצורה קבועה עם נותני שירותים לטיפול בבעיות שעולות באופן שוטף.

תחזוקה על ידי שאיבת בורות שומן בצורה קבועה וטיפול כמו פתיחת סתימות, שאיבות ביוב והחלפת קוים- יימנעו נזק גדול בהרבה ואפילו השבתה של פעילות המסעדה.