ביובית שאלות ותשובות

ביובית שאלות ותשובות

ביובית שאלות ותשובות

משאית ביובית

צוות ביובית שאיבות ביוב בשאיבת ביוב בחצר בית פרטי

מידי יום פונים אלינו עשרות לקוחות בשאלות המטרידות אותם בנושאי ביוב וביובית. ריכזנו את השאלות לעמוד זה. נשמח לתת  לכם מענה לכל שאלה.

ביובית שאלות ותשובות

ש. מדוע נגרמות סתימות בביוב אשר מצריכות הזמנה של שירותי ביובית ?

ת. לרוב הסתימות נגרמות בשל השלכה של פסולת אשר אינה מתפרקת במהירות בטבע. דוגמאות לכך הינן השלכה של חיתולים, תחבושות ומגבונים. לפיכך יש להימנע מהשלכה של מוצרים מסוגים אלו לביוב או לשירותים.

ש. הזמנתי שירותי ביובית, מה עושה הביובית עם הפסולת שנשאבה אל מיכל הביובית ?

ת. הביובית מפנה את הפסולת בהתאם לסוג התכולה. במידה והביובית שואבת בורות ביוב מדובר בפסולת נוזלית רגילה. במידה והביובית שואבת בור שומן או גריז אזי מדובר בפסולת שומנית. ישנן דרישות מחמחירות ונוקשות של המשרד לאיכות הסביבה אשר מחייבות את הביוביות לפנות את הפסולת בהתאם לסוגה אל אתר פינוי מוסמך. ביובית פור יו הביובית של מ.א. חומרי בנין מפנה את הפסולת אך ורק לאתרים המורשים ופועלת למען איכות הסביבה.

ש. מדוע יש להזמין ביובית מוקדם ככל שניתן בעת הצפה של הביוב?

ת. הצפה של הביוב או סתימה בביוב אשר מביאה לעליה של הפסלות מצריכה סיוע מיידי ודחוף של שירותי ביובית. הסיבה לכך היא שהפסולת האמורה הנה מתכון לצרות תברואתיות רבות. מי הביוב באשר הם בסביבת בני אדם מושכים אליה חרקים ומזיקים יתושים חולדות ועכברים. כמו כן הפסולת מלאה בחיידקים אשר יכולים להביא להתפתחותן של מחלות באזור. לכן, אם יש צורך בביובית אסור להמתין ויש לבצע שאיבה מהר ככל שניתן.

ש. הבנתי שהביובית פותחת את הסתימות ושוטפת את הצנרת בעזרת לחץ גבוה. מדוע יש לשטוף בעזרת לחץ גבוה?

ת. שטיפה קו הביוב בלחץ מים גבוה מסירה משקעים עודפים מהתחתית והדפנות של צנרת הביוב. במידה ומבצעים שאיבה בלבד ללא שטיפה בלחץ מים הצנרת עשויה להיסתם בשנית בתוך זמן קצר.

ש. כמה עולה להזמין ביובית ?

ת. מחיר לשירות ביובית משתנה בהתאם לצורך, במידה וניתן לבצע את העבודה בעזרת ביובית קטנה או במקרה של חניון נמוך אין כל אפשרות להשתמש בביובית גדולה. הפעלה של ביובית קטנה כרוכה במשתנים שונים אשר משפיעים על עלות ההפעלה שלה ובכך חוסכים ללקוח. אין צורך לסייע בעזרת ביובית גדולה אשר צורכת יותר דלק, עלות הפינוי בה גבוה יותר, הביטוח הנהג וכל שאר המשתנים. לכן ניתן להזמין אצלנו שירותי ביובית ובהתאם למידת הצורך תגיע הביובית המתאימה.

ש. אני זקוק לביובית ברגע זה האם זה אפשרי ?

ת. כן, ביובית שאיבות ביוב מטעם מ.א. חומרי בנין בע"מ מספקת שירותי ביובית 24 שעות ביממה, ברשותנו מספר ביוביות על מנת שנוכל להגיע אליך בכל עת ונהיה תמיד זמינים עבורך.