ביובית בבית ספר תל כביר

בית טפר היה במשך שנים מרכז אופנה, שבו ישבו מעצבים ועיצבו קולקציות של ביגוד. עם השנים, הפכה המעטפת של בית טפר למרכז קניות של חנויות אופנתיות, וחנויות מעצבים ישראליים, רוב החנויות הן חנויות אואוטלט, המאפשרת קניה של בגדים יפים , ייחודיים ואיכותיים במחירים ללא תחרות.

לבית טפר מורשת מכובדת של אופנה, וקביעת טעם לבוש בארץ כבר שנים רבות. עם השנים, הבינו מעצבים צעירים את הפוטנציאל הטמון במקום, והפכו את בית טפר למשכנם, לא רק כמקום של יצירה, אלא גם למכירת קולקציות, חדשות, ומעונות קודמות.

אל תתנו למראה של בית טפר להשלות אתכם. הוא אמנם נראה אפרורי ומכוער מבחוץ, אבל בפנים יש בו אוצרות ממש. עם השנים עברו בו מספר רב של שיפורים ושיפוצים כדי להביא אותו למקום המתאים לתקופתנו. במקום בוצעו עבודות תחזוקה- שאיבת בורות שומן, החלפת קווים, וגם פתיחת סתימות, ושאיבות ביוב. והאזור שבעבר סבל מהצפות בחורף, ומזרימת ביוב ברחובות נראה מסודר ונקי. השיפור בתשתיות הביא איתו גם את כל חנויות היוקרה באזור. כדי להמשיך ולהבטיח פעילות תקינה של חנויות ומסעדות במשך השבוע, צריך להקפיד על פתיחת סתימות או שאיבות ביוב לפי הצורך, במידה וקווי ביוב ישנים יהיה צורך החלפת קווים כדי לשפרם. באזורי מסעדות צריך לבצע שאיבת בורות שומן באופן סדיר. כל אלו יבטיחו שקווי הביוב לא יעלו על גדותם ויאפשרו פעילות תקינה באזור.

בית טפר שוכן בתל כביר, על הגבול בין דרום תל אביב לחולון, והוא נגיש מאוד, מבחינת הגעה- דרך כביש איילון. מרחק הליכה קצר מבית טפר שוכן מגרש חנייה גדול עבור באי המקום. היתרון של בית טפר הוא מצד העושר של הבגדים שתמצאו בו. מבחר המידות הגדול- עד מידה 50 ואווירת הקנייה הנעימה והנינוחה השוכנת בו. במתחם אפשר למצוא חנויות עודפים של מעצבים ישראליים מובילים. חנויות בוטיק להלבשה, וחנויות של מעצבים צעירים וייחודיים.

ההגעה לבית טפר בין השעות 10:00-18:00 יתכנו שינויים בין החנויות השונות. אם אתם מגיעים, הכינו את עצמכם ליום קניות שלם, ותהנו ממגוון החנויות והביגוד הייחודי שיש לבית טפר להציע לכם.