שאיבת בורות שומן

מוקד שירות לשאיבת בורות שומן ומפרידי שומן בכל אזור מרכז הארץ. 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

בעל מסעדה? מפעל מזון? בית מלון? מוסך? ברשותך בור שומן או מפריד שומנים?

אתה זקוק לשירותי ביובית! תהנה משירות מקצועי בכל אזור מרכז הארץ וגוש דן!

אנו מתמחים בשאיבת בורות שומן ועומדים בתקן פנוי שפכים לבורות שומן ובעלי תעודת איזו 9001: 2008 . תעודה לפינוי והובלת שפכים וקולחים המיועדת לטיפול בשאיבת שמנים.

 

שאיבת בורות שומן

שאיבת בורות שומן

אם הנך בעל מסעדה, בית מלון, מוסך או מפעל מזון ( בעל עסק או מוסד אשר משלח ידו עוסק בשמנים) המושג מפריד שומנים ובורות שומן אינו זר לך.

השומנים המוזרמים לביוב מתקשים ויוצרים סתימות בצנרת הביוב. כמו כן, השומן עשוי לזהם את מקורות המים והאדמה. על כן מחויבים עסקים שונים  עי משרד הביראות והתברואה להתקין בורות שומן או בשפה המקצועית מפריד שומנים. תפקידו של מפריד השומנים מלבד מניעת זיהום הסביבה הוא גם למנוע היווצרותם של ריחות לוואי. לכן, חשוב לשאוב ולרוקן את בור השומן לעתים תכופות. צוות ביובית שאיבות ביוב מספק שירותי שאיבת מפרידי שומנים ובורות שומן ומתמחה בכך. אנו מפנים את השומן כחוק בהתאם להנחיות המשרד לאיכות הסביבה ומספקים לכל אתר אישור פינוי כנדרש בחוק ! אנו בביובית מאמינים בשירות ירוק למען איכות הסביבה. הסדרים מיוחדים למנויים ולקוחות קבועים!

חדר אחסון מפרידי שומן בקניון

שאיבת בורות שומן

הסרת משקעים מדפנות בור השומן לפני שאיבה משלימה

שאיבת בורות שומן
בשלב מתקדם של שאיבת בור השומן
שאיבת בורות שומן

שאיבת בור שומן ביובית בפעולה

שאיבת מפריד שומנים בחניון מרכז מסחרי

שאיבת מפריד שומנים בקומה תת קרקעית של מפעל

שאיבת מפריד שומנים

שירותי שאיבת מפריד שומנים זה ההתמחות שלנו! אנו מבצעים שאיבת מפריד שומנים בכל אזור מרכז הארץ וגוש דן. שירות מקצועי יעיל יסודי ומהיר בתחום שאיבת מפריד שומנים.

רבים ממפרידי השומנים נמצאים באזורים תת קרקעיים נמוכי תיקרה וצרים. בשביל כך יש ברשותינו ביובית קטנה המיועדת לשאיבת מפריד שומנים באזורים המוגבלים בגובה תקרה וקירות צרים וצפופים.