פתיחת סתימות ביוב

פתיחת סתימות ביוב הצוות שלנו בפעולה:

השירות שלנו והמחיר שלנו – טובים יותר !

התקשר עכשיו לקבלת שירות או הצעת מחיר לפרטיים ועסקים
מוקד שירות ביובית 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע (רב קווי).

אצלנו לא "מחפפים"פתיחת סתימות ביוב ושטיפת צנרת ביוב, הסרת משקעים, ניקוי מיכלים ומאגרי מים, שטיפת מרזבים, שחרור סתימות מרזבים, פתיחת סתימות ביוב בצנרת משותפת.

אנו בעלי תעודת איזו 9001: 2008, תעודה לטיפול ופתיחת סתימות ביוב, פינוי והובלת שפכים וקולחים.

פתיחת סתימות ביוב
פתיחת סתימות ביוב
פתיחת סתימות ביוב

זכרו: שאיבה וניקוי יסודיים מונעים הצפות וסתימות עתידיות! 

פתיחת סתימות ביוב

במידה והביוב עולה על גדותיו, קיימת הצפה של הביוב בחניון או בחניה או אפילו במקלט
אין צורך להילחץ להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להבין את הבעיה ולפתור אותה:

  1. תפקידה של משאית הביובית היא לשאוב בורות ביוב והצפות ואולם זהו אינו התפקיד היחידי. בעיות חוזרות והישנות של הצפות ביוב מקורן בשאיבה לא מקצועית או במילים אחרות חצי עבודה. כאשר מזמינים ביובית לשאיבת ביוב יש לוודא שהביובית אכן מצוידת במדחס לשטיפת קו הביוב בלחץ מים גבוה. שטיפת צנרת הביוב וניקוי המשקעים אשר נוצרים בה תמנע הצפות עתידיות. בדקו שהחברה שהזמנתם בעלת תעודה המסמיכה אותה לטיפול בפתיחת סתימות ביוב והובלת שפכים כחוק.
  2. במידה וההצפה ארעה במהלך שעות הלילה וניתן להמתין לבוקר הנך עשוי לחסוך מאות שקלים ולעתים אף מחצית מעלות שירות הביובית. לעתים רבות ניתן להמתין עם השאיבה לבוקר שאחרי ואין צורך להזמין שירותי ביובית בשעות הלילה או אינסטלטור אשר פועל במתכונת של 24 שעות. כשם שביקור אצל רופא לאחר שעות הפעילות הוא יקר יותר כך גם שירותו של האינסטלטור או הביובית.
  3. במידה ואתם נזקקים לשירותי ביובית מדי כשנה או מדי תקופה ניתן להירשם למועדון החברים של מ.א. חומרי בנין שירותי ביובית. הרישום למועדון יעניק לכם 15% הנחה קבועים בכל הזמנה של שירותי הביובית. לפרטים נוספים שאלו את נציג השירות הטלפוני או הסוכן האזורי או לחילופין פנו אלינו באמצעות טופס צור קשר.