ביובית נמוכה לחניונים

התקשר עכשיו והביובית הנמוכה ביותר במדינת ישראל בדרכה אליך !
מוקד שירות לחניונים 24 שעות ביממה

152-x-62-מיקרו-ביובית-ביובית-נמוכה"המיקרו ביובית" שלנו ביובית נמוכה לחניונים ורחובות צרים. הביובית הכי קטנה במדינת ישראל

ביובית נמוכה לחניונים
ביובית נמוכה לחניונים
ביובית נמוכה לחניונים

ביובית נמוכה לחניונים

ביובית נמוכה לחניונים ככה זה נראה בפעולה!

צוות ביובית שאיבות ביוב מטפלים בהצפת חניון בתל אביב אשר נגרה מבשל פיצוץ צינור קו מים עירוני ראשי. על מנת שהחניון יחזור לעבוד יש לשאוב את ההצפה עם משאית המיקרו ביובית – המתאימה לאזורים בעלי תיקרת גג נמוכה ומותאמת לעבודה מלאה בחניונים.

מחפש ביובית נמוכה לחניון ? לנו יש פתרון! שירות בכל גוש דן.

ביובית נמוכה לחניונים

"מיקרו ביובית" הביובית הקטנה, הנמוכה והצרה שלנו נועדה לספק מענה לכל בעיות הביוב בחניונים נמוכים המוגבלים בגובה תקרתם ! ברשותנו ביובית נמוכה אשר נבנתה במיוחד לצורך אתרים וחניונים "מוגבלים", מדובר בביובית מתוצרת אמריקאית אשר נבנתה על-ידי מהנדסי רכב במיוחד לצרכים מיוחדים וחניונים מוגבלים בגובה תקרתם. אנו נתקלים לעתים קרובות בצורך של בעלי חניונים אשר זקוקים לשירותי הביובית ואינם מוצאים כל מענה בקרב הביוביות הישראליות. עולה כי אין עוד ביובית  מיוחדת כמו זו אשר אנו פיתחנו במיוחד כמענה לפתרון החניונים הנמוכים של מדינת ישראל. הביובית הנמוכה של מ.א. מסוגלת להיכנס ולבצע שאיבות ביוב בחניונים אשר מוגבלים בתקרה של עד 1.7 מטרים !!!אין עוד ביובית כזאת במדינת ישראל !!! גם אם ברשותכם חניוך נמוך מזה וגובה התקרה נמוך מ-1.7 מטרים אנו פורסים צינורות  ומגיעים עד לנקודת ההצפה / השאיבה.

ביובית

בין השירותים אותם אנו מספקים באמצעות הביובית הנמוכה "מיקרו ביובית":

ביובית נמוכה או מיקרו ביובית של מ.א. חומרי בנין בע"מ פועלת בדומה לביובית הגדולה, לא חסכנו באבזור הביובית הנמוכה בדיוק כפי שהשקענו בביוביות הגדולות שלנו. הביובית הנמוכה מספקת שירות שאיבת ביוב בחניונים ובאתרים המוגבלים בגובה התקרה. ביובית חדשה מאובזרת בציוד שאיבה ויניקה מתוצרת גרמניה – על איכות לא מתפשרים ! ביובית נמוכה מאובזרת במשאבות לחץ מים גבוה לניקוי משקעים ופתיחת סתימות בלחץ מים גבוה. המיקרו ביובית – ביובית נמוכה מתאימה לחניונים תת קרקעיים, מעברים צרים ורחובות קטנים, מקלטים ומרתפים. אל תתנו לשם להטעות ! אמנם מדובר בביובית קטנת מימדים יחסית ואולם התפוקה והביצועים אותה הביובית מספקת בשטח אינם פחותים מהביוביות הגדולות שלנו.

שאיבת הצפות בחניונים נמוכים • פתיחת סתימות ביוב בחניון בלחץ מים גבוה • עבודות ביוב בחניונים  • שטיפת קווי ביוב בחניונים  • טיפול בצנרת וביוב באזורי מגורים צפופים  • צילום קווי ביוב בחניונים.

השבה מהירה וילעילה לעבודה בחניון לאחר טיפול מקצועי יעיל ויסודי!

ביובית נמוכה לחניונים

ביובית נמוכה? ביובית קטנה? שאיבת ביוב בחניון נמוך, מה זה?

ביובית צרה ודינאמית מתאימה לרחובות צרים וצפופים (רחובות הולנדים ורחובות קטנים כמו בעיר תל-אביב) משאית ביוב – ביובית נמוכה משאית ביוב או במילים אחרות ביובית היא בעצם משאית אשר מותקן עליה מיכל אגירה ומשאבות לחץ מים גבוה. בעזרת ביובית מבצעים שאיבות של בורות ביוב, בורות שומן ומפרידי שומנים. מי צריך ביובית ? אם נתקלת בהצפה של הביוב בין אם מדובר בבית פרטי, רחוב או בנין משרדים עליך להזמין את שירותיה של הביובית. עבודתה של הביובית אינה תמה לאחר השאיבה שכן יש לבצע איתור של מקור הבעיה ולעקרה מהשורש. את רוב הצפות הביוב החוזרות והישנות ניתן לפתור ולמנוע על-ידי שטיפת קו הביוב בלחץ מים גבוה. הביוביות שלנו מצוידות במשאבות מהמשוכללות בשוק ולפיכך מספקות פתרון הולם לשטיפת קווי ביוב וצנרת ביוב. בעזרת הביובית מבצעים גם שאיבות של הצפות מרתפים ומקלטים.

בעלי המסעדות המוסכים ומפעלי המזון נעזרים בביובית על מנת לשאוב את מפריד השומנים. מפריד השומנים הנו מיכל אגירה שתפקידו לאגור את פסולת השומן של אותו בית עסק.

הדרישה להפעלת בור שומנים קבועה בחוקים רבים ונאכפת על ידי המשרד לאיכות הסביבה. אנו מספקים שירות של שאיבת בורות שומן ומפריד שומנים וממציאים ללקוח את אישור הפינוי לאתר מורשה כפי שנדרש. הצפה בחניון ? זקוק לביובית נמוכה ?אין בעיה ! בין הביוביות של מ.א. חומרי בנין בע”מ גם ביובית נמוכה המיועדת לאתרים בעלי תקרה נמוכה.