ביובית בדוד אלעזר אור יהודה

גם בדוד אלעזר אור יהודה פותחים סתימות!

רחוב שמשלב בתוכו בנייני מגורים יחד עם בתי עסק בתחום המזון מחייב תחזוקה שוטפת של שאיבת בורות שומן ושל מערכת הביוב.

בין תל אביב לנמל תעופה בין גוריון ממוקמת אור יהודה. רח' דוד אלעזר מסתעף מרח' העצמאות- רחוב ראשי בעיר. יחד עם בנייני המגורים ברחוב דוד אלעזר, אור יהודה, נמצאים שם בתי עסק מגוונים. ניתן למצוא שם נגריות, בתי מרקחת. במקום מספר בתי עסק בתחום המזון: מסעדת סעיד- מסעדת בשרים מזרחית הידועה בעיר, גם אקומקו- מעדנייה ממוקמת שם. ניתן למצוא את אולמי קינגסטון- אולם אירועים, וכן את דולצ'ה ויטה- קייטרינג ביתי. כולם ברחוב דוד אלעזר אור יהודה.

מערכת הביוב בעיר מתוכננת עבור רחובות מגורים. כאשר קיימים במקום בתי עסק, במיוחד בתחום המזון, מערכת הביוב נאלצת לעבוד 'שעות נוספות'. שימוש רב, בכמות מסחרית, בשמן, עלולה לגרום לסתימת הביוב. יש צורך בהקמת בורות לאגירת שמן, שאותם יש לרוקן מעת לעת.

חברה מקצועית בתחום תדאג לתחזוקה שוטפת של מערכת הביוב, לשאיבת בורות שומן באופן קבוע, וכך תמנע תקלות מראש.

ישנן חברות המספקות שירות קבוע של שאיבת בורות שומן. הן גם מטפלות במידת הצורך בפתיחת סתימות, בשאיבות ביוב ואפילו החלפת קוים. לאור הפעילות האינטנסיבית של המסעדות ובתי העסק בתחום המזון, עולה הצורך בטיפול שוטף למערכת הביוב למניעת תקלות ומקרים בלתי נעימים.

חברה מקצועית בתחום תדאג לתחזוקה שוטפת של מערכת הביוב, לשאיבת בורות שומן באופן קבוע וכך תמנע תקלות מראש. גם כאשר עולה הצורך בשאיבות ביוב, פתיחת סתימות והחלפת קוים, החברה תספק שירותים אלו במקצועיות ואמינות, ותדאג לטיפול בתקלה בזריזות וביעילות. כך תתאפשר המשך הפעילות השוטפת ההכרחית למסעדות ובתי עסק מתחום המזון. שהרי חברת קייטרינג שהתחייבה לספק מספר מנות מסוים עד לשעה קבועה עבור אירוע, לא יכולה שלא לעמוד בהזמנה עקב סתימה של הצנרת! לחילופין, מסעדה פעילה לא יכולה להרשות לעצמה בעיות של ריח לא נעים שיוצא מהמטבח!

זהו אולי תחום שפחות נותנים אליו את הדעת, אך הוא חלק בלתי נפרד מתפעול שוטף ומקצועי של מסעדה וכל עסק בתחום המזון.