ביובית במתחם יכין סנטר

מתחם יכין סנטר – מרכז הבילוי והקניות של פתח תקווה

למי שעדיין לא הזדמן לבלות במתחם יכין סנטר בפתח תקווה מומלץ לקפוץ יום אחד לביקור. שפע של חנויות, מסעדות ובתי קפה במקום אחד

מתחם יכין סנטר הינו מרכז קניות ובלויים גדול השוכן בפתח תקווה, שפע של חנויות, מסעדות ובתי קפה מקדמים את פניהם של המבקרים וכל אחד יוכל למצוא לעצמו עניין במקום זה. בעלי עסקים רבים נהנים מתנועת העוברים ושבים במקום ולכן מקום זה נחשב למבוקש להשכרה על ידי בעלי עסקים שונים.

מטבע הדברים, כאשר ישנו ריכוז גדול של חנויות ובפרט עסקי מזון במקום אחד, יש צורך בתשתית ביוב איכותית וחזקה כדי לתחזק את הפעילות השוטפת של המקום, לשמור על המקום חף מזיהומי אויר ונטול הצפות ביוב שעלולות להדיר את רגלי הלקוחות.

באמצעות שירותי ביובית נט מובטחת לכם שמירה על איכות הסביבה, אזור נטול ריחות לא נעימים ללא בעיות ביוב וצנרת.

שאיבת בורות שומן ושאיבת ביוב

כל בעל עסק שתחום עיסוקו מערב שומנים מחויב על פי חוק להתקין בורות שומן. תפקיד בורות השומן להפריד את הפסולת השומנית מיתר הפסולת ובכך להבטיח שפסולת השומן לא תגרום לסתימות צנרת חמורות בשל התקשותה. מתחם יכין סנטר מלא במסעדות, בתי קפה, מעדניות ורשתות מזון ובשל כך מלא גם בבורות שומן בורות שומן אלו זקוקים לתחזוקה שנתית בפינוים. אצלנו בביובית נט תקבלו שירות מהיר אמין ואיכותי בשאיבת בורות שומן ושיבות ביוב.. שאיבת בורות שומן ושאיבת ביוב מתבצעת באמצעות משאבה רבת עוצמה שהינה חלק מהציוד האיכותי העומד לרשותנו.

פתיחת סתימות

לעיתים, למרות התחזוקה השוטפת ואמצעי הזהירות הננקטים סתימות מצערות אכן מתרחשות. שירות פתיחת סתימות של ביובית נט יבטיח לכם ניקוז מהיר ויעיל תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר לפתיחת סתימות.

שירות נוסף שלנו הוא החלפת קווים של ביוב, אנו מבצעים החלפת קווים בכל מקרה שצורך זה מתעורר : בעקבות פיצוץ בצנרת או במקרה של החלפת קוים בעקבות בניה או שיפוץ.

ביובית נט- פותרת בשבילכם את כל בעיות הביוב, צרו קשר עכשיו!