ביובית בנמל תל אביב

איך נשמור על נמל תל אביב חי שוקק וזורם.

נמל תל אביב עבר מתיחת פנים משמעותית בשנים האחרונות. שינוי זה גרם לו לפרוח ולהפוך להיות אחד ממוקדי הבילוי האטרקטיביים בעיר תל אביב בפרט ובאזור המרכז בכלל.

נמל תל אביב שינה בשנים האחרונות את פניו. ניתן כיום למצוא שם חניה נוחה ומגוון מקומות בילוי ועסקים. אפילו רק להגיע ולטייל שם יכול להיות בילוי בפני עצמו.

מלבד שינוי קוסמטי ושיווקי שעבר הנמל מדובר גם בשינוי יותר מהותי על מנת לאפשר לו להכיל את כמויות המבקרים אשר מגיעים לנמל מידי יום. השינוי שהיה צריך להיעשות הינו שינוי בתשתיות ובתחזוקה. החלפת קוים שונים של צנרת על מנת לוודא כי הם עומדים בעומס החדש. החלפת קוים הינה משמעותית על מנת לוודא שכל הצנרת והביוב יעמדו בעומס של המסעדות, חנויות ומבקרים.

ביובית.נט מספקת את שירותי התחזוקה הנצרכים

לחברת ביובית.נט, קיימת האפשרות לתת ליזמי פרויקטים לישון בשקט. פרויקט כדוגמת נמל תל אביב אשר מרובה במסעדות ותיירים מועד לפורענות מבחינת סתימות והצפות. חברת ביובית.נט מספקת כל שירות בתחום זה על מנת לוודא כי דבר מכל הדברים שתיארנו לא יכול לקרות. שירות רציף של פתיחת סתימות, שאיבות ביוב, כמו גם שאיבות בורות שומן. שאיבות בורות שומן הינו שירות חשוב ביותר לאזור בעל מסעדות רבות כדוגמת נמל תל אביב. התקנת בור סינון שומן למסעדה ושאיבת בורות שומן מוודאים כי מערכת הביוב לא מוצפת בשומן ובעקבות כך פוחתות הסתימות. ביובית.נט דואגת לפתיחת סתימות גם במצבי חירום וגם במצבי מניעה. שירותי אלו הינם חיוניים על מנת לאפשר ולספק את לציבור המבקרים בנמל תל אביב בילוי נעים ורגוע. מקומות הבילוי והעסקים גם הם יכולים להיות רגועים בידיעה שיש מי שדואג לפתיחת סתימות ושאיבות ביוב בעת הצורך. יש לזכור כי על אף החלפת קוים מסוימים, עדיין מדובר בתשתית כללית לא חדשה אשר צפויה ומתבקשת לעמוד בעומס רב של מבקרים.

חברת ביובית.נט שמחה לעמוד מאחורי הקלעים ולשרת את קהל המבקרים על מנת לוודא כי ייהנו מיום של בילוי בנמל תל אביב.