ביובית במרכז שוסטר מרכז מסחרי

מרכז שוסטר היוקרתי מציע מגוון חנויות, בוטיקים, מסעדות ועסקים בתחומים רבים, איך אפשר לשמור שפעילות רבה זו לא תזהם את הסביבה?

מרכז שוסטר האקסקלוסיבי שוכן ברמת אביב ג' בתל אביב ומציע לבאים בשעריו חווית קניה בלתי נשכחת. מחנויות בוטיק ייחודיות, רשתות מעצבים יוקרתיות ועד לפיצריות, בתי קפה, מסעדות ומעדניות נבחרות.

עם השנים הפך מרכז שוסטר לשם דבר ויצא שמעו כמרכז יוקרתי ואיכותי במיוחד. בעלי עסקים רבים מבקשים להשכיר בו חנויות וליהנות מתנועת העוברים והשבים בו. המרכז בתפוסה מלאה ונחשב לאזור מבוקש להשכרה.

כמרכז מסחרי מבוקש ובעל שם יש צורך לתחזק את פעילותו ולשמר בו את איכות הסביבה.

עסקים רבים הקשורים לתעשיית המזון כמו מסעדות, בתי מלון, מעדניות וכד' וכן מוסכים, מחויבים ע"י משרד הבריאות והתברואה להתקין בורות שומן ובשפה מקצועית יותר –מפריד שומנים. למעשה כל עסק או מוסד אשר משלח ידו עוסק בשומנים כפוף לחוק הזה. ומדוע? השומנים המוזרמים לביוב על בסיס יומיומי קבוע, נקרשים ומתקשים ויוצרים סתימות בצנרת הביוב מה שמאלץ להשתמש בשירותי אינסטלציה לפתיחת סתימות. כמו כן עם הזמן השומן הרב עשוי לזהם את האדמה ואת מקורות המים ולייצר ריחות לוואי לא נעימים. תפקידו של מפריד השומנים למנוע בעיות אלו ולשמר את הסביבה נקייה מזיהומים ומריחות לוואי. לכן חשוב מאוד לדאוג לשאיבת בורות השומן ולשאיבת ביוב ע"י אנשי מקצוע המתמחים בכך.

תחזוקה שוטפת של מערכת הביוב הינה הכרחית למניעת סתימות, הצפות וזיהומי אויר. שירותי שאיבות ביוב ושאיבת בורות שומן צריכים להיות חלק אינטגרלי מהפעילות השוטפת של העסק. שאיבת בורות שומן מתבצעת כחוק ובהתאם להנחיות המשרד לאיכות הסביבה.

ומה קורה כיש תקלות ובעיות בצנרת הביוב?

לעיתים , למרות מאמץ התחזוקה השוטף ישנן תקלות במערכת הביוב, ואז יש צורך בפתיחת סתימות או בשאיבת ביוב. לעיתים יש צורך בהחלפת קוים בעקבות פיצוץ בצנרת, בלאי, או בניה חדשה. שיפוץ מבנה כדוגמת הרחבות תמ"א הוא הזדמנות מצוינת להחלפת קווים של ביוב.

תחזוקה שוטפת וטיפול בבעיות הקשורות לביוב, הכרחית לשמירה על איכות הסביבה ושמירה על מוניטין בעלי עסקים.