ביובית במרכז עזריאלי חולון

מרכז עזריאלי חולון – שאיבת בורות שומן, פתיחת סתימות, שאיבות ביוב, החלפת קוים

אחת החוויות המעצבנות ביותר שיכולות לקרוא לבעל בית או לבעת עסק היא לקום בבוקר ולגלות שהביוב עלה על גדותיו. לחגיגה הזו מתווספות כל מיני אי נעימויות כמו הצפה של מי ביוב שמרטיבים את כל האזור, אי יכולת להשתמש בשירותים כי המערכת לא תקינה ולא קולטת את הפסולת, והבעייתיות הגדולה ביותר במצב זה היא שכל חרקי  ומזיקי האזור מצטרפים לחגיגה והופכים את פתח הביוב שלכם לקן צרעות תרתי משמע. מזיקים אלו עלולים לפתח מחלות שונות שעלולות לסכן את בריאות האנשים שבאזור.

בקיצור, בעיות במערכת הביוב הן דבר לא נעים בעליל שכדאי להימנע ממנו ואם כבר התרחשה תקלה יש לפתור אותה במהירות האפשרית.

אנו, בחברת ביובית נט נשמח לסייע לכם לתחזק את מערכת הביוב שלכם או של הבניין המשותף בו אתם מתגוררים, בצורה כזו, שתמנע ותצמצם בעיות וליקויים בעתיד. לחברה שלנו סניפים במקומות רבים ושונים ברחבי הארץ, אנו מעניקים שירות 24/7 , המחירים שלנו נוחים לכל כיס והשירות שלנו הוא לשם דבר. כדי שתדעו כיצד עליכם לנהוג אם כבר התרחשה תקלה במערכת הביוב, נפרט לכם בשורות הבאות את מגוון השירותים והטיפולים שאנו מעניקים:

  • שאיבת בורות שומן- שאיבת בורות שומן יש לבצע במקומות בהם מותקן בור שומנים בנפרד משאר המערכת. בורות שומן מותקנים במקומות בהם יש הרבה פסולת שומנית כמו מסעדות, בתי קפה, מוסדות וכד'. חשוב מאוד לשאוב את הבור אחת לתקופה של כשנה כדי למנוע הצטברות רבה של שומנים שגורמים לסתימת המערכת.
  • פתיחת סתימות- במקרה של סתימה, אנו שואבים את בור הביוב ורק לאחר מכן מזהים באמצעות מכשירים מתקדמים ביותר, מהו המקור לסתימה כדי להוציאו ולשחרר את זרימת המים בצנרת.
  • החלפת קווים- אנו מחליפים קווי ביוב הרוסים שניזוקו מגורמים חיצוניים כמו שורשים חודרניים שחדרו למערכת. העבודה שאנו מבצעים היא מאלף ועד תיו, אנו מחזירים כל דבר למקומו ומבצעים את העבודה בצורה הנקייה ביותר עם מינימום לכלוך.
  • שאיבת ביוב רגיל היא פעולת מנע חשובה ביותר אחת לתקופה של כשמונה חודשים וכן כפעולה מקדימה לפתיחת סתימות.

אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותנו ובטוחים שלא תצטערו על כך!