ביובית במגדלי בסר

לראות את ההצלחה מגבוה

מגדלי בסר מהווים את אחד ממוקדי העסקים המוצלחים ברמת גן. מגדלי המשרדים הללו ממוקמים על גבול רמת גן ובני ברק ומציעים שלל מסעדות למרגלות בתי עסקים פעילים.

מגדלי בסר ברמת גן הם אחד הפרויקטים המוצלחים של חברת בסר. מגדלים אלו הינם מגדלים גבוהים של בני 25 ו31 קומות המאכלסים משרדים ועסקים שונים ורבים ולצידם שלל בתי קפה ומסעדות המספקות שירודי הסעדה ובילוי לבאי המקום. כל זאת, בשילוב לנוף היפיפה המשקיף לפארק הירקון הופכים את מגדלי בסר לאחת ההצלחות של הפרויקט.

בעת בניית מגדלי בסר הבינו כי על מנת לתחזק את המקום ולוודא כי הוא ישמש בצורה הטובה ביותר את דייריו ואורחיו יש לשים לב לחשיבות תחזוקת התשתיות. מגדלים גבוהים שכאלו חייבים צנרת טובה ואיכותית, כמו כן יש צורך לוודא כי כל הפעולות נעשות שם לשימור נכון. שירותי פתיחת סתימות ובדיקה רציפה של הביוב על מנת לוודא כי אין הצפות או סתימות. כאשר יש שירות פתיחת סתימות פעיל, ניתן למנוע בקלות רבה יותר מצבי חירום שונים בהקשר זה.

כמו כן בגלל ריבוי המסעדות באזור, קיימת חשיבות לשאיבת בורות שומן למסעדות. הכוונה היא למעשה הצורך לדאוג לבורות לסינון השמן היוצא מהמסעדות, דבר המונע סתימות בגלל כמויות השמן הגדולות היוצאות. ובנוסף להתקנה יש לדאוג לשאיבת בורות שומן למסעדות באופן רציף.

הדאגה לדברים אלו של תשתיות איכותיות, פתיחת סתימות, בדיקות תכופות של מצב הצנרת ושאיבת בורות השומן למסעדות שם יכול להבטיח את תקינות המקום ואת הביטחון כי הבילוי ושהות במגדלים אלו יהיה בעל תקלות צמרת מזעריות ככל הניתן.

תחושת ביטחון באיכות המקום היא זו המאפשרת לבעלי העסקים באזור לעשות את עיסוקיהם בנחת ולרדת למתחם חנויות האוכל בנחת. כמו גם לאנשים אשר באים במיוחד לבלות ולאכול באחד מבתי הקפה או המסעדות אשר בקומת המסחר של מגדלי בסר, לעשות זאת באווירה הרגועה והנעימה שאותה רוצים לספק מקומות הבילוי אשר במגדלי בסר. מיקום נוח, נוף יפה ומבנה יוקרתי ואיכותי הם אלו שמושכים לקוחות אל האזור.