ביובית בכורזין גבעתיים

מתחם אחד שיש בו הכל

בתקופה שבה כולנו התרגלנו כי אופציית הקניות העיקרית היא על ידי הגעה לקניונים ממוזגים ולשלם מחיר בהתאם. מתחם כורזין הינו שינוי מרענן.

מתחם כורזין אשר נמצא בגבעתיים. משמש כמרכז קניות ועסקים של אזור רמת גן גבעתיים והסביבה. ניתן למצוא בו מגוון רחב ביותר של סוגי העסקים מכל התחומים. עסקים חדשים או וותיקים, עסקים העוסקים במתן שירות ותיקונים של בעלי מלאכה ועסקים העוסקים בתחומי הפנאי, בילוי והסעדה.

בשל הוותק של המקום ומגוון החנויות המתפרסות שם, קיימת חשיבות גדולה לשירותי תברואה נכונים אשר יצליחו להחזיק את המתחם בצורה הטובה ביותר. הדאגה לאזור מסחר זה היא חשובה ועל כן גם קיימת השקעה בתשתיות שבאזור, דאגה לפתיחת סתימות ופתיחת קווי ביוב בשעת הצורך ובאופן שוטף. כמו כן יש צורך לוודא שאיבות ביוב בעורקי הביוב הראשיים של כורזין על מנת לוודא שלכל הציבור המגיע לבלות או לקניות באזרו זה יהיו התנאים המתאימים לכך בלי הפתעות.

מתחם כורזין בגבעתיים ידוע במגוון מקומות האוכל אשר הוא מציע לקהל הבאים בשעריו. אוכל ביתי, בתי קפה או מזון מהיר ומסעדות. כל אחד שרוצה למצוא מה לאכול יכול למצוא את מבוקשו במתחם כורזין.

לאחרונה שופץ שוק גבעתיים והועבר אל מול מתחם כורזין. הוא נבנה בצורה אשר משדרגת את החוויה. הושקעה מחשבה בתכנון התשתיות ובדאגה לתחזוקה שלהם. היו מקרים בעבר בהם מתחם כורזין סבל מליקויים בעקבות טיפול לקוי בתשתיות, נראה שלא דאגו לפתיחת סתימות בזמן או לשאיבות ביוב ופתיחת קווי הביוב בזמנים הנכונים של תחזוקה רציפה ועל כן נוצרו זמנים של עומס על המערכות ובעקבות כך גם ליקויים.

כיום, מתחם כורזין העלה למודעות שלו לא רק את פני השטח שלו אלא גם את מה שקורה מתחת לפני השטח ודואג למניעת תקלות על ידי שירותי פתיחת קווי ביוב באופן רציף ופתיחת סתימות בכל שעת צורך. כל זאת על מנת לוודא כי באי המתחם ובעלי העסקים יוכלו ליהנות מהמקום מבלי הפתעות לא נעימות. דבר אשר בהחלט מוכיח את עצמו.