ביובית במרינה בהרצליה

מרינה הרצליה היא המרינה הגדולה ביותר בארץ, והיא שוכנת לחוף הים התיכון. על חופי הרצליה.  המרינה הרצליה היא אחת מפנינות התיירות והבילוי באזור המרכז. חמישים אחוז משטח המרינה שייך למתחמי תרבות ופנאי, כדוגמת מסעדות, בתי מלון, ואתרי תיירות ובילוי.

מרינה הרצליה מאפשרת תמהיל מיוחד ומפנק של מרינה יפה ומטופחת המאפשרת הפלגה נעימה ובטוחה לחופי הים התיכון, ומקום עגינה לספינות קטנות, אם אזור בילוי מיוחד ומטופח הכולל מגוון מסעדות, צרפתיות, אסיאתיות, מסעדות גורמה וגם מסעדות כשרות, כך שכל מי שרוצה למצוא את מקומו במרינה הרצליה, יכול למצוא בילוי המתאים לו. אין ספק שהמרינה הפכה עם השנים למוקד בילוי מעודף על מי שאוהבים אוכל טוב ,ואווירת ים יוקרתית ומפנקת.

מרינה הרצליה היא אזור מתוחזק ושמור, כדי לאפשר לפעילות הענפה של מסעות, בתי מלון ואתרי בילוי ופנאי להתקיים בצורה טובה ויעילה. תחזוקה של המקום כוללת שאיבת בורות שומן ממסעדות, באופן תדיר. המסעדות במרינה מחויבות לקיים תהליך שאיבת בורות שומן עם חברות מקצועיות, כדי לאפשר ניקוז נכון של השומן העודף, מבלי לפגוע בביוב. בנוסף, מתקיימים בקווי הביוב של המרינה, פתיחת סתימות ביוב באופן תדיר, שאיבות ביוב על ידי מכשור מיוחד, כמו ביובית, והחלפת קווים של ביוב שניזוקו עם השנים.

החשיבות הגדולה של פעולות תחזוקה אלו שומרת על מרינה הרצליה מקום שכיף לבוא ולבלות בו. ומאפשרת לבעלי העסקים לעבוד זה לצד זה. חשיבות פתיחת סתימות ושאיבות בורות שומן במרינה הרצליה, היא קריטית, גם בגלל הצפיפות הגדולה של מלונות באזור זה, יחד עם מרינה פעילה, מסעדות, וקווי ביוב המשותפים לעיר הרצליה. לכן שאיבות ביוב מתקיימות בה כסדרה. והעיריה פועלת לבדיקת קווי הביוב, והחלפת קווים כל הזמן. רק כך אפשר לתת מענה הולם לכל הבאים בפתחה של המרינה.

מרינה הרצליה מתהדרת במלונות מהטובים בארץ. הייחוד של המלונות במרינה הרצליה הוא קרבתם הגדולה אל המרינה, ואל החוף, ואל אזורי בילוי ומסעדות. המלונות מעוצבים כדי לתת למבקרים בהם את ההרגשה הכי טובה ונינוחה. ומאובזרים בחדרי ספא, חופים קרובים, ובריכות.