ביובית ביחזקאל קזז אור יהודה

עם השנים, משאירה אור יהודה את אלמוניותו מאחור, ופותחת את שעריה בפני כולם המתחיל להתוודע ליופיה ולמרכזי הפעילות שלה. רחוב יחזקאל קזז מהווה את אחד מרחובותיה הראשיים, ומקום אטרקטיבי לבילוי ומגורים.

מקור השם

רחוב יחזקאל קזז באור יהודה נקרא על שמו של ראש המועצה המקומית באור יהודה בשבעים 1969 – 1974, עד לפטירתו בשנת 1979 לאחר שנאבק במחלת טרשת נפוצה. לאחר פטירתו, נקרא הרחוב על שמו.

מגורים

רחוב יחזקאל קזז באור יהודה משמש כתובתם של דיירים רבים אשר בחרו לגור ברחוב נעים ואסטרטגי זה. המגורים ברחוב זה נוחים ומספקים את השקט הדרוש עבור מי שמעוניין בכך. לצד זה, מדובר ברחוב בעל מיקום אסטרטגי הנמצא במרכז אור יהודה, ובו מסעדות וחנויות אחרות המספקות את צרכיהם של תושבי האזור. נוסף על כך רחוב יחזקאל קזז סמוך לרחובות אטרקטיביים נוספים, מקומות בילוי

ומרכזי שירות, מה שהופך את המגורים במקום לנוחים ונעימים.

המגורים הנעימים מתאפשרים גם הודות לתחזוקה השוטפת המתבצעת בכל רחבי אור יהודה, ולאסתטיקה וההיגיינה השוררות ברחוב לאור שאיבות בור שומן וכן שאיבות ביוב המתבצעות באזור, החלפת קווים לכש צריך ושאיבת סתימות המונעות הצפות ברחוב, לכלוך וזיהום.

 

מסעדות ובתי קפה

ברחוב זה נמצאים מהמסעדות ובתי הקפה הטובים שבאור יהודה. בנוסף קיים מזון מהיר בשפע לכל דורש, המשמש את תושבי האזור ומחוצה לו. המסעדות פועלות על גבי תשתית נקייה וסטרילית, שאיבות בורות שומן ושאיבות ביוב מתבצעות באופן תקופותי וכך מתאפשר לנהל מהלך עסקים רגיל, שגרתי, בריא ומטופח. בשל שירותי ההסעדה המתקיימים באזור, והשפכים הרבים הזורמים אל צינורות הביוב, מתבצעת בהתאם לצורך פתיחת סתימות לכשמתרחבת, ובמידה ויש צורך מתבצעת החלפת קווים כוללת.

 

רחוב יחזקאל קזז במעמקי אור יהודה מפותח ומושקע ומייצג את מלוא תפארתה של העיר.