ביובית בויצמן תל אביב

תל אביב היא עיר סביב השעון, התפוח הגדול של ישראל, עיר ללא הפסקה. רחובותיה גדושים וסואנים, עמוסים בכל טוב ומכל הבא ליד. ההיצע גדול, המבחר לא נגמר, והחוויה כיפית ומאווררת. רחוב ויצמן בתל אביב הוא אחד הרחובות שנותנים לה את המוניטין שלה.

מרכז תל אביב

רחוב ויצמן נמצא בלב ליבה של העיר תל אביב. הרחוב מתחיל מרחוב שאול המלך בצידו האחד ומסתיים בנחל הירקון בצידו השני, כאשר בדרכו עובר הרחוב דרך כיכר המדינה רבת הרחובות. לאורך הרוב הארוך בתל אביב, קיימות תשתיות רבות וצינורות ביוב רבים, ולכן באופן תקופתי מתקיימת שאיבת בורות שומן או החלפת קווים וכן שאיבות ביוב, פתיחת סתימות ותחזוקה שוטפת נוספת כדי לשמור על פעילות תקינה ברחוב.

מוסדות לאורך הרחוב

רחוב ויצמן משמש כתובתם של מוסדות מרכזיים, המהווים את מקום יעדם של רבים. ברחוב ויצמן נמצאים בית משפט השלום ובית המשפט המחוזי בתל אביב, הצמודים זה לזה, ובמרחק קצר מבתי המשפט נמצא בית חולים איכילוב.

חנויות ובתי עסק

רחוב ויצמן הארוך עובר דרך כיכר המדינה, הנמצאת באופן יחסי בערך באמצע הרחוב, ובה מגוון רחב של חנויות ובתי העסק מתחום הביגוד, הנעלה, מוצרי אלקטרוניקה, טיפוח, ספא, מספרות ועוד. ניתן להעביר חצי יום בבילוי בכיכר המדינה , להסתובב בחנויות הרבות, ולצאת משם עם רכש חדש ורב. ההליכה באזור נעימה, האזור מטופח והבילוי כיפי. מקום בילוי נוסף לאורך הרחוב הוא קניון ויצמן סיטי במתחם איכילוב בו תמצאו מגוון חנויות ומסעדות. ההליכה ברחוב הנקי והמטופח נעימה ומתאפשרת הודות לשאיבת בורו שומן המתבצעת באזור וכן שאיבות ביוב, פתיחת סתימות והחלפת קווים כאשר נדרש.

מסעדות

בכיכר המדינה ובקניון ויצמן סיטי פרוסות שלל מסעדות ובתי קפה לכל דורש. לאחר יום ארוך של קניון, סידורים והליכה ממושכת, תוכלו למצוא לכם פינה נעימה בה תתרווחו, תסעדו, ותמלאו את בטנכם.

רחוב ויצמן בתל אביב נותן הרגשה של בית, חממה תל אביבית המרכז מוסדות ציבור יחד עם מקומות בילוי וכיף ומסעדות מפנקות כדי לספק את כל צרכיכם.