ביובית ברבי עקיבא בני ברק

רחוב רבי עקיבא בבני ברק הוא אחד מרחובות הקנייה השוקקים ביותר בארץ. ברחוב אפשר למצוא מגוון של חנויות. בעיקר חנויות ביגוד, לנשים, גברים וילדים. אבל גם חנויות לספרי קודש, צעצועים וכלי בית.

ייחודו של הרחוב הוא במגוון העצום של בגדים שיש בו ,המתאים לנשים דתיות וחרדיות, וכן לילדים וגברים. ברחוב רבי עקיבא אפשר למצוא עושר של פרטי לבוש, במגוון מחירים וסגנונות, כך שכולם ימצאו בו את חפצם.

בשנים האחרונות עבר רחוב רבי עקיבא מהפך תשתיות, ותשתיות רבות שופרו בו. כך בוצעו בו החלפת קווים ביוב, וכמו כן מתבצעות בו באופן קבוע שאיבות ביוב, פתיחת סתימות, ובמסעדות ובדוכני המזון בו מתבצעת שאיבת בורות שומן בקביעות. הדבר נחוץ בעיקר במקומות בהם יש הרבה מסעדות, וברחובות סואנים כמו רבי עקיבא. פתיחת סתימות בביוב עוזרת לשמור על רחוב ללא הצפות, או עליית ביוב. שאיבות ביוב מתקיימות כאשר הביוב עולה על גדותיו, בגלל שלא התקיימו פתיחת סתימות כסדרן, או כאשר קווי הביוב ישנים, ואז יש צורך בהחלפת קווים.

חשוב מאוד לשמור על ביוב תקין, ברחובות סואנים, כדי להקל על העסקים הפועלים באותם רחובות, ועל המתגוררים בהם. קווי ביוב בערים נוטים להיות ישנים, וצריכים טיפול ותחזוקה שוטפת. לכן צריך להקפיד על מניעת סתימות על ידי שאיבת בורות שומן למסעדות, ועל ידי תחזוקה של קווי ביוב על ידי העיריה והציבור עצמו.

ברחוב עצמו אפשר לבלות במשך יום שלם

רחוב רבי עקיבא הוא אחד מהרחובות שוקקי החיים והסואנים שיש. ברחוב עצמו אפשר לבלות במשך יום שלם, להסתובב בין החנויות, ולערוך קניות, לבית, או קניות של ביגוד. החנויות הפועלות ברחוב מאפשרות לאישה הדתית והחרדית, מגוון של פריטי לבוש אופנתיים, מלאי שיק, וצנועים. כמו גם כיסויי ראש, נעליים ופאות. ברחוב רבי עקיבא ממוקמות גם מעצבות בגדים למגזר הדתי, שמביאות אופנה ייחודית המתאימה לנשים שאוהבות אופנת עילית.

אך לא רק הנשים ימצאו את מבוקשן ברחוב זה. גם ביגוד לגברים ניתן למצוא בו. סגנון הלבוש יהיה יותר אלגנטי, אבל גם מי שמתלבש בסגנון פחות אלגנטי יוכל למצוא ברחוב את מבוקשו. לקראת החגים ניתן לראות נשים רבות המגיעות עם כל המשפחה כדי לחפש בגדים לילדים , ולהשלים ביום אחד מרוכז את כל הקניות של הלבוש לחג.