ביובית בקריית אונו

בקריית אונו מתגוררים אנשים אינטליגנטיים. הם יודעים לטפל בכל מה שצריך בצורה הכי טובה שיכולה להיות. גם בקריית אונו נפוצות תקלות במערכות הביוב השונות ופוגעות באיכות החיים של התושבים. איך הם מתמודדים עם הבעיה?

העולם נחלק לשניים. יש את האנשים שאימצו את כל אורח החיים הישראלי מבלי לזייף, הם מקפידים לנהוג על פי הכללים ללא כל סטייה. אחד מהכללים הללו זה –'סמוך'. ה'סמוך' הידוע של הישראלים כבר גרם לנו להרבה בעיות אך עם כל זה יש את אלו שדבקים בשיטה בכל תחום בחיים. לעומתם יש את האנשים שיודעים לסנן את התכונות וההנהגות הטובות מבין אלו השליליות והם לא נוהגים בשיטת ה'סמוך'. הם בודקים כל דבר בשבע עיניים, מתארגנים עם כל דבר מראש ובגדול הם ערוכים לכל תרחיש.

לומדים מי הוא אינסטלטור מומחה

בקריית אונו יש לנו אנשים מאורגנים ואחראיים שאותם יהיה קשה לתפוס בעת מבחן כשהם אינם ערוכים. הם מכינים לעצמם רשימה של אנשי מקצוע טובים ומומלצים עליהם הם שומעים בעבודה, מקולגות, חברים וכדומה והם שומרים את הרשימה גם כאשר החיים זורמים כרגיל. הם לא מתרשלים ולא מתעצלים לרשום לעצמם מידע שימושי אף אם כרגע נראה שאין כל צורך בזה. למה זה כל כך טוב?

כאשר אדם נקלע לבעיה והוא זקוק לשירות של איש מקצוע שיבוא לפתור עבורו את התקלה, הרי שאז אין לו יותר מידי זמן להתחיל לבצע עבודת מחקר מי הוא האינסטלטור האמין והמקצועי שידע לחלץ אותו מהבעיה אליה הוא נקלע. הבעיה היא שבלי חקירה יסודית של העניין, קשה עד בלתי אפשרי לפעמים לאתר איש מקצוע שהוא באמת איש מקצוע. אינסטלטור חייב להיות מיומן, מקצוען ומנוסה על מנת שידע להתמודד עם כל התקלות הצפויות במערכת, כמו ביובית, שאיבות ביוב, פתיחת סתימות ביוב, עבודות ביוב, פתיחת קווים, החלפת קווים. ורק אל אדם כזה ניתן לפנות בעת מצוקה.

זקוקים לשירות של ביובית? פתיחת קווים? החלפת קווים או כל פעילות אינסטלציה אחרת? צרו עמנו קשר בהקדם, ואנחנו נשתדל לפתור עבורכם את הבעיה על הצד הטוב ביותר כבר באותו יום.