ביובית בסוקולוב חולון

מיקום

רחוב סוקולוב בחולון הינו רחוב ארוך ועשיר בבתי עסק, המתחיל משדרות ירושלים שבחולון בצדו האחד, ונמשך עד לכיכר סטרומה המחברת בינו לבין רחוב דב הוז. רחוב סוקולוב הומה אדם כמעט בכל שעה ביום, החל משעות הבוקר המוקדמות, בהן נפתחות החנויות ברחוב ומתמלאות בלקוחות מהאזור ומחוצה לו, ועד לשעות הלילה בהן מגיעים לקוחות למסעדות, בתי קפה, הליכות ועוד. בשל התחלופה הרבה המתבצעת ברחוב זה, וריכוז שירותי המסעדנות, נעשים מאמצים רבים לשמירה על מהלך תקין של השגרה היומיומית וזאת באמצעות שאיבת בורות שומן, פתיחת סתימות, שאיבות ביוב, החלפת קוים ראשיים ועוד.

תחזוקה

סתימות והצפות עלולות לפגוע בתנועה, להפיץ ריחות, ולשבש את מהלך העסקים התקין. על מנת למנוע סתימות והצפות ברחוב ראשי זה, מתבצעות מדי תקופה שאיבת ביוב וכן שאיבת בורות שומן של השומן שהצטבר בבורות ועל לגרום לסתימת הצנרות. בשל שירותי המסעדנות הקיימות באזור, השפכים הזורמים אל הביוב כוללים בתוכם כמויות אדירות של שמנים, ולכן במידה ונוצרות סתימות, מתבצעת פתיחת סתימות ואף החלפת קווים ראשיים לפתרון מקיף ויסודי.

חנויות

רחוב סוקולוב בחולון הוא כתובתם של עסקים רבים הפותחים את דלתותיהם לאלפי לקוחות המבקרים בהם מדי יום. הרחוב מספק מענה לא רק לתושבי האזור, ואף לא רק לתושבי חולון, אלא גם לתושבי הערים הסובבות ומעבר לכך, המגיעים למצוא מענה בעסקים שברחוב זה. ברחוב זה ניתן למצוא מגוון חנויות בגדים, הנעלה, משקפיים, אלקטרוניקה, שירות תיקונים, מקומות תיירותיים, משרדי ממשלה, ועוד, כאשר האפשרויות בכל אחד מן התחומים הן רבות ומאפשרות בחירה והתאמה אישית.

דירות

הרחוב משמש גם מקום מגורים אטרקטיבי ואסטרטגי, ומשכך הפך למבוקש ביותר בקרב רוכשי הדירות. בתי העסק הרבים באזור הופכים את הרחוב למקום אסטרטגי, המאפשר במרחק הליכה להגיע לכל בית עסק, ללא צורך בנסיעה. כמו כן, בשל שאיבת בורות שומן המתבצעת באזור, פתיחת סתימות ושאר עבודות התחזוקה השוטפת, הופך המקום לאטרקטיבי במיוחד.

רחוב סוקולוב המרכזי והסואן, מהווה את לב ליבה של העיר חולון ומספק מענה לכל דורש.