ביובית בהוד השרון

כאשר תושבי הוד השרון זקוקים לשירותי אינסטלציה, עליהם להיות מודעים לעובדה שקיימים היום שרלטנים רבים המנסים לעשות כסף קל באמצעות הכניסה לנישה של נותני השירות בתחום השרברבות. יש ללמוד לאתר את האינסטלטור המומחה כדי לא ליפול בפח.

כבר היו מקרים רבים באזור המרכז ובמיוחד באזור הוד השרון, אשר בהם ניצלו שרלטנים שכינו את עצמם – אינסטלטורים, ותחת האצטלה שלקחו על עצמם הם הציעו את שירותיהם ה'מקצועיים'. מיותר לציין אילו נזקים נגרמים כאשר אנשי 'מקצוע' שכאלה מנסים לפתור תקלות עם ידע קלוש כל כך בתחום. תקלות התגברו ונהיו מורכבים יותר. רצפות נעקרו כדי לאתר את מקור התקלה ובקיצור, ממש לא מה שבאמת היה צריך להיעשות.

ננסה להעניק לכם כמה טיפים כדי שתדעו לבחור באיש מקצוע במקרה הצורך.

 

כללים לבחירת האינסטלטור המומחה

כאשר אנחנו עומדים בפני הבחירה הגורלית של האינסטלטור עלינו לשים לב לכמה דברים.(במאמר מוסגר נוסיף, יהיו אולי כאלה שיתהו מה הא המילה המכובדת והכבדה כל כך כאשר מדובר בסך הכול באינסטלטור, אך אנחנו בהחלט חושבים שמדובר בעניין גורלי למדי היות וכאשר הבחירה נעשית שלא באופן הנכון, למראה התוצאות, מובנת ההקפדה על המקצועיות הראויה והרצויה…)

 

  • אוספים המלצות – לא כדאי ליפול על אינסטלטור שלא שמענו עליו עד היום. חשוב לאסוף המלצות מחברים, מכרים וכדומה, לשמוע במי הם נעזרו והאם הם היו מרוצים. חשוב גם לשמוע ממי הם לא היו מרוצים, כדי לדעת במי לא לבחור.
  • מקצועיות – שרברב לא מחויב להציג רישיון כלשהו או תעודת הסמכה שאכן הוא רשאי לעסוק במקצוע. אבל אתם יכולים להבין כבר בשיחת הטלפון הראשונית, האם מדובר באיש מקצועי או בחובבן שמנסה להרוויח קצת כסף מהצד. אם האינסטלטור יזרוק לכם מחיר מבלי להיות בשטח דעו שלא מדובר באיש מקצוע. המקצוען לא יזרוק מחיר לפני שיראה במה המדובר. כי לעיתים מדובר בעבודה עם ספירלה, אך יש מקרים מורכבים הדורשים – את ההתערבות של ביובית לצורך שאיבות ביוב כדי לבצע פתיחת סתימות ביוב, פתיחת קווים, החלפת קווים וכדומה.

עבודות ביוב מורכבות כמו אלו כרוכים בתשלום גבוה פי כמה וכמה וללא אבחון מדויק אי אפשר לתת הצעת מחיר.