ביובית בגני תקווה

גני תקווה בנויה היטב על פי סטנדרטים גבוהים במיוחד. הדבר נכון במיוחד לאזורי היוקרה של הווילות באזור. אך כבר הוכח בשטח, שכל מערכת ביוב גם של דירת יוקרה שנבנתה עם החומרים הטובים ביותר, תזדקק מפעם לפעם לשירות של אינסטלטור. כי צנרת, כמו צנרת חשופה תמיד לבעיות או לפגיעות שונות, לפעמים בלתי נמנעות אך לפעמים כן כאלה שנעשו במזיד מתוך רשלנות. מה עושים, איך מתמודדים?

כל מבנה או בית בישראל הנעזר בתשתיות אינסטלציה יזדקק במוקדם או במאוחר לשירות של אינסטלטור. בין אם זה במקרה של תקלה קטנה ומזערית אך כן כזו הדורשת טיפול מקצועי, ובין אם זו תקלה גדולה ומורכבת הדורשת טיפול יסודי של ביובית וכדומה. יש כאלה המנסים לטעון שכאשר מדובר במבנה ישן התקלות בו יהיו נפוצות יותר, יש בקביעה הזו הרבה מן האמת, במיוחד כאשר מדובר בעבודה מקיפה כמו החלפת קווים, פתיחת קווים וכדומה. אך עבודות ביוב או אינסטלציה אחרות כמו שאיבות ביוב או פתיחת סתימות ביוב נדרשים כמעט בכל מקום גם במבנים חדשים אשר נבנו באופן המקצועי ובחומרים האיכותיים ביותר. למה זה קורה?

מי גורם לבעיות בקווי הביוב?

כפי שהבנו יש לגיל של מערכת הביוב הרבה מה לומר באשר לאיכות שלה. הזקנה, נותנת אותותיה במערכת הביוב ושיני הזמן הנוגסות בה עושות בה לפעמים נזקים הבאים לידי ביטוי בהצפות לא נעימות ובסתימות בזמנים הכי לא צפויים. אך לא רק הגיל אשם בדבר, וכאן יש את החלק שלנו שעלינו לתרום למערכת הביוב על מנת שהיא תשרוד זמן רב ותשרת אותנו נאמנה לאורך זמן וללא כל תקלה. מדובר בשמירה על הצנרת נקייה. זה אומר – לא להשליך לאסלה שום פסולת שאינה מתכלה. זה אומר להקפיד על מסננות בכיורים שישמרו מפני פסולת שעלולה לחדור וברבות הזמן ליצור תקלות. בקיצור, עלינו להשתדל ולתרום את חלקינו בעניין למרות שלכאורה צינורות הביוב רחבים דיים גם כדי לדחוף פסולת גדולה אך כאשר אין זהירות ושמירה קפדניים באופן עקבי הרי שלאחר זמן מה שוב נסבול מתקלה.

חברת ביובית מוכנה ומזומנה לכל קריאה. במקרה הצורך צרו קשר ותיהנו משירות מושלם.