סתימות והצפות ביוב בתל אביב

סתימות והצפות ביוב בתל אביב

סתימות והצפות ביוב בתל אביב
סתימות והצפות ביוב בתל אביב
סתימות והצפות ביוב בתל אביב

סתימות והצפות ביוב בתל אביב, מה אחריות העירייה המקומית להצפות ביוב?

סתימות והצפות ביוב בתל אביב? כיצד מתמודדים עם בעיות ביוב והצפות ביוב חוזרות ונשנות בבניין מסויים?
של מי האחריות?

כיצד להתמודד עם העירייה המקומית בהצפות ביוב

כאשר ישנה בעיה חוזרת של הצפת ביוב יש לפנות אל מוקד העירייה המקומית ולדווח על תקלות במערכת הביוב (לפתוח קריאה). כאשר ההצפה נובעת ממי גשמים וגם כאשר שוחות הביוב באזור מוצפות במים, חשוב ליידע את העיירה בכל בעיות הביוב – על מנת תיעוד המקרים. ייתכן ותקבלו מענה שונה בכל קריאה הסברים שונים והצעות. גם עם לא קיבלתם מענה מספק באותו הרגע, כל תהליך התיעוד הוא משמעותי. בנוסף צלמו את ההצפות ושלחו למוקד העירייה.

 

סתימות והצפות ביוב בתל אביב

יש לוודא מה גורם ההצפה

במידה ומערכת השפכים העוברת בביוב גדול מכמות הקיבולת המקורית שלו תהיה זו רשלנות מצד העירייה, ייתכן ורחובות חדשים נותבו למערכת הביוב המקורית והיא אינה עומדת בכמויות הנוספת. יש להשים לב מתי מתרחשות ההצפות, האם היה מקרה של גשם כבד ובלתי צפוי? פיצוץ של צינור ביוב ראשי?   מהיכן הגיעה ההצפה? האם קייים בור רקב בבניין?

 

מידת אחריות העירייה להצפות ביוב

לאחר שבודקים את הפרטים שצוינו ניתן לבדוק מה מידת אחריות העיריה להצפה ומידת השתתפותה בנזקים. על העירייה חובה לדאוג לניקוזם של הרחובות ולתקינות מערכות הביוב. כאשר ניתן להוכיח התרשלות מצד העירייה בטיפול במערכת הביוב ובניקוז לוקה, תמצא העירייה אחראית להצפה.

סתימות והצפות ביוב בתל אביב

בקישור הבא תוכלו לקבל פרטים נוספים בעניין חוקיות ומשפט בנוגע להצפות ביוב בעיריית תל אביב.  קראו את התביעה של עו"ד רונן פרידמן, אשר זכה בתביעה מול עיריית תל אביב והתובעת קיבלה פיצויים בסך 15,000 ₪ לכיסוי נזקי ההצפה והמשפט. לחצו כאן – דברי עו"ד רונן פרידמן

 


 

150x-83-פניות-ותלונות-הציבור-עריית-תל-אביב-ביובית-שאיבות--ביוב

 

לפניות ותלונות הציבור עיריית תל-אביב לחצו כאן