שאיבת בור שומן במשטרת תל אביב

שאיבת בור שומן במשטרת תל אביב

שאיבת בור שומן

שאיבת בור שומן, שאיבת בורות שומן ופסולת שומנית אשר פינוייה עומד בדרישות של המשרד לאיכות הסביבה זאת ההתמחות שלנו בכל אזור גוש דן! עסקים בתחום המזון, תעשיית המזון, תחנות דלק, מפעלים, מלונות, קייטנרינג, רשתות מזון ומוסדות העוסקים בשמנים נדרשים להתקין בור שומן  או מתקן מפריד שומן על מנת למנוע את זיהום הסביבה. יש לבצע שאיבת בור שומן בצורה סדירה וקבועה אשר מחייבות את הביוביות לפנות את הפסולת בהתאם אל אתר פינוי מוסמך.

אנו בביובית מאמינים בשירות ירוק למען איכות הסביבה. ביובית שאיבות ביוב מספקים שירות סדיר זמין ומקצועי למפעלים, מוסדות ובעלי עסק שבבעלות בור שומן ומגיעים להסדרים במחירים אטרקטיביים ללקוחות קבועים!

שאיבת בור שומן יש לבצע באופן חוזר וסדרתי. יש לוודא שבור השומן תקין ואין נזילות שומנים למערכת הביוב. שמנים החודרים למערכת הביוב יוצרים נזק סביתתי. כיום משתדלים העסקים לעבור לשימוש מפרידי שומנים חדשים אשר הפעולת אגירת השמנים הבם נעשית בצורה יעילה וחדשנית יותר מבבורות השומן.

גם מפרידי השומנים מוגבלים במקום כמות האגירה שלהם ויש צורך להזמין ביובית לשאיבת מפריד השומן כאשר הוא מתמלא.  את שפכי השומנים יש לפנות למקומות המורשים לכך בלבד ובכפוף לחוק ושמירה על איכוןת הסביבה.

שאיבת בור שומן

חברת ביובית שאיבות ביוב שמחה להציע לך את שיורתיה בשאיבת בור שמן. אנו מתמחים בשאיבות שמנים ומוסמכים לכך. השירות שלנו מתנהל בכל ערי מרכז הארץ וגוש דן ובין לקוחותינו מספר רב של עסקים פרטים בעלי בור שומן, מוסדות פרטיים ומוסדות ציבוריים, רשויות מקומיות, רשיות עירים, מפעלים תעשייתים וכל עסק בכל בור שומן באזור המרכז.

מדוע לשאוב בור שומן?

בורות שומן מתפקידים להפריד פסולת שומנית משאר הנזולים במערכת הביוב. שומנים החודרים למערכת הביוב מזהמים את המים,יוצרים קושי בהטפלת המים במכוני טיהור השפכים. שמנים המחלחלים לאדמה בבור שומן כושל גורמים לזיהום מי התהום. משרד הבריאות אוכף ושומר על קיומם של הפרדת השמנים וממערכת הביוב הציבורית. תקנות וחוקים לכל בעל עסק העוסק בתחום המזון מחוייב להפריד שמנים בשל סיבות אלה. לשמור על ניקיון המים ואיכות הסביבה.

תגיות :