ביובית בתל אביב בכוכב הצפון

ביובית בתל אביב בכוכב הצפון

מרבית האנשים פותחים עיניים שואלות בתמיהה למשמע המונח "ביובית", נראה שמונח זה היה אמור להיות מוכר לאדם שמחזיק בדירה משלו אך למעשה רבים אינם יודעים מהי ביובית. הסיבה לדבר פשוטה מאוד, בעוד רבים נעזרים בשירותי אינסטלציה, שירותי ביובית ניתנים רק במקרים בהם ישנה סתימות ביוב רציניות ביותר או במקרה של הצפה חמורה של בור הביוב. ביובית אף מבצעת שירותים עבור מסעדות או בתי עסק בתחום המזון, השירות העיקרי הוא שאיבת ביוב בבורות שומן שמחויבת על פי חוק.

כיצד פועלת ביובית?

ביובית היא משאית ביוב שמספקת שירותי פתיחת סתימות וניקוי יסודי של מערכת הביוב ביובית פועלת באופן הבא: תחילה היא יוצרת וואקום בעזרת המשאבות, לאחר מכן באמצעות לחץ מים משחררת את הסתימה בבור ושואבת את תכולת הבור, הפסולת וכל שאר התכולה לתוך מכלים ענקיים , לבסוף משחררת את הפסולת שאגרה במקומות המיועדים לכך ומאושרים על  ידי המשרד לאיכות הסביבה. ביובית לבורות שומן, מיועדת לבתי עסק כמו מסעדות שמחזיקים בור שומן נפרד, כדי למנוע הצטברות של פסולת ושומנים, ישנה חובה על פי חוק לשאוב את הבורות אחת לתקופה בעזרת ביובית.

מי אנחנו?

חברת ביובית מ.א. חומרי בניין בע"מ נוסדה בשנת 1978 ומני אז היא פועלת מזה 36 שנים בתחום. כמו כן, החברה שלנו מיבאת חומרי בניין ומוצרים שונים לקבלנים ולמוסדות, יש לנו גם מחלקת מנעולנות מפותחת שמעניקה פתרונות בתחום החל ממקרים בהם אין כל מפתח וכלה בשירותי פריצה והחלפת מנעולים ועוד. אנו מפעילים אף מרכז קמעוני של דלפק מכירות ללקוחות פרטיים שצריכים חומרי בניין ומוצרים שונים על מנת לתקן או לבנות דברים בשיטת עשה זאת בעצמך. והתחום העיקרי שלנו הוא שירותי ביובית במרכז הארץ ובין השאר  בתל אביב בכוכב הצפון. אנו עוסקים בפתיחת קווים ובהחלפת קווים בעת הצורך. יש בידנו ביובית גדולה וביובית בינונית, כך שבכל אתגר של שאיבה אנו כאן לשירותכם. בין אם מדובר ברחוב צר במיוחד, חנייה נמוכה או מקום שהגישה אליו קשה, אנו תמיד אתכם לשירותכם!